05/01/2020 - MVO Jaarverslag 2019

Het MVO Jaarverslag van 2019 staat vanaf heden op de website van mateco. U vindt het Jaarverslag onder het kopje downloads.

In ons jaarverslag kunt u lezen welke stappen we afgelopen jaar hebben gezet op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en wat we in de toekomst van plan zijn. U leest het verslag hier.

Rekening houdend met de diverse aanbevelingen ter voorkoming van de verdere verspreiding van het Coronavirus (COVID-19), beperkt mateco het fysiek contact met derden tot een minimum. We doen dit uit bezorgdheid voor de gezondheid van onze klanten, onze medewerkers en hun familie. Om onze dienstverlening zo goed mogelijk te garanderen, blijven onze kantoren en onze vertegenwoordigers bereikbaar via telefoon en mail.

De technici en chauffeurs die bij u interventies of leveringen verrichten, werd gevraagd om de strikte hygiƫne-normen te respecteren en voldoende afstand bij het contact te bewaren. We sluiten echter niet uit dat de komende dagen/weken er mogelijke vertragingen kunnen optreden. We danken u voor het begrip en vertrouwen