Reparatie 

Voor onze verhuurklanten hebben wij de snelste service. Elke mateco vestiging in Nederland heeft een technische dienst met binnen- en buitenmonteurs, waardoor we onze snelle service garanderen. Onze monteurs zijn veelzijdig opgeleid, dankzij producttrainingen bij fabrikanten en andere technische trainingen. Vanwege het goede contact met de meeste fabrikanten, kunnen we altijd aanvullende technische informatie opvragen om problemen op te lossen.

Om te zorgen dat we snel problemen op kunnen lossen, worden al onze filialen en servicewagens vanuit Rotterdam bevoorraad. De servicewagens bevatten veel voorkomende onderdelen. Als het onderdeel toch niet aanwezig is, dan bevindt het zich vaak in het hoofdmagazijn.

Inspectie en organisatie

Wij inspecteren jaarlijks onze hoogwerkers en andere machines (o.a. via SGS en TÜV). Het kantoor in Rotterdam fungeert als kennisbasis voor onze medewerkers en uiteraard ook voor onze klanten.

Gekochte machines

Machines die bij ons gekocht zijn kunnen altijd bij ons in overleg worden geïnspecteerd of gerepareerd. Wanneer we het probleem gevonden hebben, bespreken we vooraf het beste plan en lossen het probleem vervolgens op. Dit kan zowel op locatie en in onze werkplaats. In geval van extra kosten zullen we je op de hoogte houden, om verrassingen te voorkomen.

Onderdelen

We zorgen ervoor dat ons magazijn bevoorraad is met de meest voorkomende onderdelen van Manitou, Genie, Grove, Toyota en Jlg. Dit is van belang om snelle service te garanderen. Mocht het zo zijn dat een onderdeel niet op voorraad is, kan het direct aan u geleverd worden.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een van onze magazijnmedewerkers:

magazijn@mateco.nl

Rekening houdend met de diverse aanbevelingen ter voorkoming van de verdere verspreiding van het Coronavirus (COVID-19), beperkt mateco het fysiek contact met derden tot een minimum. We doen dit uit bezorgdheid voor de gezondheid van onze klanten, onze medewerkers en hun familie. Om onze dienstverlening zo goed mogelijk te garanderen, blijven onze kantoren en onze vertegenwoordigers bereikbaar via telefoon en mail.

De technici en chauffeurs die bij u interventies of leveringen verrichten, werd gevraagd om de strikte hygiëne-normen te respecteren en voldoende afstand bij het contact te bewaren. We sluiten echter niet uit dat de komende dagen/weken er mogelijke vertragingen kunnen optreden. We danken u voor het begrip en vertrouwen